adosoft
İletişim

İşinizi Verimli Yönetmenin En Esnek Yolu :

Ofisnet Enterprise Plus

Ofisnet, işletmelerin operasyonlarına esnek, parametrik yapısıyla mükemmel uyum sağlayan bir çözümdür. Geniş ürün özellikleri, öğrenme ve kullanım kolaylığı ile çok sayıda sektöre hitap eden program, yasal, sektörel ve finansal yenilikleri hızla sisteme entegre edebilme yeteneği sunar. Tamamen entegre yapısıyla, sisteme girilen veriler tüm ilgili kullanıcılara anında ulaşırken, kullanıcı dostu arayüzü sayesinde işletme verimliliğini artırır. Dış veri aktarımı, SMS veya e-posta gibi bildirim özellikleriyle süreçleri izlenebilir kılar. Ofisnet ile işletmenizin verimliliğini artırın, süreçleri optimize edin ve işlerinizi kesintisiz yönetin!

Ofisnet Enterprise Plus ile İş Süreçlerinizi Kolaylaştırın

İşletmenize esnek yapı, veri entegrasyonu, kullanıcı dostu sistem ve izlenebilirlik sunarak iş süreçlerinizi daha verimli hale getirir.

Genel Özellikler
Standart Raporlama Araçları, Otomatik Yedekleme, ve Bildirim ve Uyarı Sistemi gibi özellikler ile sistemin temel yönetim ve kontrol ihtiyaçların
Karar Destek
Özet ve Detay Finans, Alış, Satış Raporları, Aylık ve Yıllık Durum Tabloları ile yönetim kararlarını destekleyen önemli bilgiler sunar.
Modüller
Web Çözümleri, Mobil, Entegrasyon gibi çeşitli modüllerle işletmelere esnek çözümler sunar.
Raporlar
Kullanıcıya özel rapor tasarımları, esnek filtreleme ve PDF, XLS gibi çeşitli formatlarda dışa aktarma seçenekleri ile işletme verilerinin a
Stok-Stok Yeri Yönetimi
Fiziksel, Hizmet, Temel Tanım ve Kaynak Stok Tipleri
Seri, Lot, Miktar ve Jenerik Takibi
Tipe veya Gruba Bağlı Otomatik Stok Kodu Oluşturma
Stok Detay Yapısı
Stok Grup Yapısı
Ticari Mal, Hammadde, Yarı Mamul, Demirbaş vb. Türler
Normal, Koli, DST’li veya Asorti Stok Şekilleri
AGOR, HAOR, FİFO, LİFO Maliyet Hesaplaması
Konsinye, Rezerv, Emanet, Tamir gibi Durum Takibi
Çoklu Birim Desteği
Kalite Takibi ve Fiyatlandırma
Parametrik Fiyatlandırma Seçenekleri
Toplu Fiyat Güncelleme
Stok Uyumluluk Kriter Tanımlama
Cari Hesap Yönetimi
Tek Cari Hesapta Çoklu Döviz Takibi
Tanımlanabilir Bakiye Tipi Yapısı
Manuel veya Otomatik Hesap Kapatma
Cari Limit İşlemleri
Tipe Bağlı Otomatik Cari Kod Oluşturma
Cari Grup Yapısı
Finans Yöntemi
Kasa Yönetimi
Banka Yönetimi
Çek-Senet Yönetimi
Pos ve Kredi Kartı Yönetimi
Vade Farkı ve Kur Farkı Operasyonları
Teminat Mektubu ve Kredi Takibi
Ödeme Planı ve Ödeme Tahsilat İşlemleri
Taksit Tahsilat Sistemi
Alış Satış Yönetimi
Satın Alma ve Teklif Değerlendirme
Verilen Teklif, Alınan Sipariş, Satış bağlantısı
İç Talep, Alınan Teklif, Verilen Sipariş, Alış bağlantısı
İş Süreç Yönetimi
Tedarik Yönetimi
Oransal ve Tutarsal Çoklu İndirim Uygulaması
Kampanya Yönetimi
Promosyon Yönetimi
Birden Çok Sipariş Birleştirilmesi
Bağlantılı Alış-Satış işlemleri
Puanlama Sistemi
Personel Prim Yönetimi
Rebate Yönetimi
Paket ve Grup Alış-Satış Sistemi
Toplu Alış-Satış İşlemleri
Dış Ticaret İşlemleri
Çoklu İşlem Kapatma Seçenekleri
Sevkiyat Öncelik Takibi
İşlem Durum Takibi
İşlem Onay Yönetimi